Proces- en functionaliteitenanalyse voor LTO Vastgoed en Rombou

Proces- en functionaliteitenanalyse voor LTO Vastgoed en Rombou

Het optimaliseren van de user experience (UX) omvat binnen het design management ook zaken als bedrijfsprocessen. Vanuit die insteek heb ik bijvoorbeeld het volgende aangepakt.
 

Opdrachtgever: LTO-Vastgoed

Uitvoeren van een proces- en functionaliteitenanalyse voor customer relation management (CRM) en projectmanagement binnen de afdelingen Makelaardij en Bouw.
 

Opstellen van een businesscase en RFP (Request For Proposal) voor de keuze en implementatie van een CRM-systeem op basis van de ontworpen processen.

 

Opdrachtgever: Rombou

Dit is de bedrijfseenheid Bouw binnen LTO-Noord.
 

Integreren van de projectregistratie en CRM-software (Exact-AEC) binnen de geldende architectuur van LTO-Noord.

 

Jacques van Dongen

CEO, algemeen directeur LTO Vastgoed

 

“Edwin heeft laten zien dat hij in een korte tijd snel de processen in kaart kan brengen op een prettige manier. Dit communiceert hij zowel voor de medewerkers als het management op een doeltreffende manier. Hierbij weet hij vanuit overzicht de processen te positioneren. Het begeleiden van de organisatie naar een RFP-procedure gaat professioneel. Ik heb hem inmiddels ook voor het vervolg ingehuurd.”

Categorie

Ontwerp, Realisatie